Get Clearya Get Clearya

לומר לא ל-PFAS: עמותת CEH משתפת פעולה עם קליריה כדי לסייע לך לקנות בבטחה

לומר לא ל-PFAS: עמותת CEH משתפת פעולה עם קליריה כדי לסייע לך לקנות בבטחה

פורסם במקור על ידי CEH, המרכז לבריאות הסביבה, ב-https://ceh.org/latest/blog.‍


במשך שנים בדקנו מוצרים כדי לתת לך את הנתונים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לבריאות משפחתך. אבל אנחנו יודעים שזה עדיין לא קל כשיש כל כך הרבה מידע שכדאי לקחת בחשבון בזמן הקניות.

אנו שמחים לבשר כי כעת קל הרבה יותר לעשות בחירות בטוחות. אנו משתפים פעולה עם Clearya, תוסף הדפדפן והאפליקציה לטלפון, המסייעת לך לבצע בחירות בריאות יותר בעת קניות באינטרנט. באמצעות השותפות הטכנולוגית החדשנית הזו, הנתונים המדעיים שלנו על חומרים ממשפחת ה-PFAS יופיעו כעת לצד תיאורי מוצרים בעת הגלישה באתרים אלה, כדי להגן על הזכות שלך לדעת מה נמצא במוצרים לפני הרכישה!

חומרים ממשפחת ה-PFAS קיימים כבר עשרות שנים, ומשמשים החל במחבתות טפלון ועד אריזות מזון. אנו יודעים מזה זמן רב כי חומרים ״נצחיים״ יכולים להישאר בגופנו במשך שנים ולגרום לבעיות בריאותיות חמורות, החל בסיכון מוגבר לסרטן, וכלה בשינויים הורמונליים, ועד בעיות התפתחות ולמידה אצל ילדים.

ישנם אלפים סוגים של PFAS, רבים מדי מכדי שאדם רגיל יוכל לעקוב אחריהם, והשימוש ברובם מוסדר בצורה גרועה או שאינו מוסדר כלל. ובעוד שחברות מסוימות נקטו בצעדים להפחתת השימוש בהן - מקדונלד'ס הודיעה על תוכניות לחסל את ה- PFAS במוצריה עד שנת 2025, לדוגמא - כימיקלים מסוכנים אלה עדיין נפוצים מדי במוצרים יומיומיים.

קליריה כבר משתפת פעולה עם ארגונים נהדרים הפועלים להגנה על בריאותך, כולל עמותות Breast Cancer Prevention Parterns, Ecology Center, ChemSec, ועוד. אנו גאים להצטרף לרשימה זו, והשותפות בינינו לבין קליריה תקל כעת על בדיקת ההימצאות של PFAS במוצרים כאשר קונים באינטרנט. (זה חשוב במיוחד עכשיו, במהלך הקורונה, כאשר יותר ויותר קניות מתרחשות באינטרנט).

אנו מקווים שתבדקו את קליריה על ידי הורדת תוסף הדפדפן, האפליקציה לאנדרואיד, או אפליקציית האייפון עוד היום. זו דרך נהדרת להעצים את עצמך לבחור בחירות בטוחות יותר למשפחתך בזמן הקניות - וצעד חיובי לצמצום הביקוש למוצרים רעילים.

קראו את ההודעה לעיתונות.


No items found.
No items found.
ShareTweetShare

הבהרה: התוכן במאמר מובא כמידע כללי, ולא נועד להחליף התייעצות רפואית.